دانلود خلاصه درس تحقیق در عملیات ۲ رشته مدیریت

جزوه تحقیق در عملیات ۲ رشته مدیریت

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به عبارت دیگر ، مردم همیشه روشهای دانلود خلاصه درس تحقیق در عملیات ۲ رشته مدیریت برای مشاهده مسائل دارند. کلی (۱۹۶۳) فرض کرد “که همه تفاسیر کنونی ما از جهان قابل تجدید نظر یا جایگزینی است” (صفحه ۱۵). وی از این فرض به عنوان گزینه متناوب سازنده یاد کرد و این مفهوم را با این کلمات خلاصه کرد: “وقایعی که امروز با آنها روبرو می شویم ، به همان اندازه ساختاری متنوع دارند که عقل ما را قادر می سازد تا تدبیر کنیم” (کلی ، ۱۹۷۰ ، ص ۱) . فلسفه بدیل گرایی سازنده فرض می کند که انباشت قطعه قطعه از واقعیت ها به حقیقت اضافه نمی شود. بلکه فرض می کند که از دیدگاه های مختلف می توان به واقعیت ها نگاه کرد. کلی با آدلر موافقت کرد (فصل ۳ را ببینید) که تفسیر شخص از وقایع مهمتر از خود وقایع است. برخلاف آدلر ، کلی بر این مفهوم تأکید کرد که تفسیرها در بعد زمان معنا دارند و آنچه در یک زمان معتبر است ، در صورتی که بعداً متفاوت تفسیر شود ، نادرست می شود. به عنوان مثال ، وقتی فروید در ابتدا گفته های بیماران خود را درباره اغوای کودکی شنید ، معتقد بود که تجارب اولیه جنسی مسئول واکنشهای هیستریک بعدی هستند. اگر فروید همچنان گزارش های بیماران دانلود خلاصه درس تحقیق در عملیات ۲ رشته مدیریت را به این روش تفسیر می کرد ، کل تاریخ روانکاوی کاملاً متفاوت بود. اما پس از آن ، به دلایل مختلف ، فروید داده های خود را تغییر ساختار داد و فرضیه اغوای خود را کنار گذاشت. اندکی بعد ، او کمی تصویر را کج کرد و منظره کاملاً متفاوتی را دید. با این دیدگاه جدید ، او نتیجه گرفت که این گزارش های اغوای صرفاً خیالات کودکانه بوده است. فرضیه جایگزین وی عقده ادیپ بود ، مفهومی که در نظریه روانکاوی کنونی نفوذ می کند و نظریه ای است که ۱۸۰ درجه از تئوری اغوا اولیه او فاصله دارد. اگر مشاهدات فروید را از زاویه دیگری مانند دیدگاه اریکسون مشاهده کنیم (به فصل ۷ مراجعه کنید) ، ممکن است به نتیجه دیگری برسیم.