جزوه رنگی و تایپ شده اصلاح رفتار

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود خلاصه درس اصلاح رفتار

 

ت. مادر کودک هر روز شروع به رفتن با آنها به ایستگاه اتوبوس می کند. کودک رفتار خود را شروع می کند تا مادرشان منتظر اتوبوس با آنها نماند.
یک نوجوان هر روز صبح هنگام سوار شدن به مدرسه از مدرسه شکایت می کند. پدر کودک رادیو گفتگو را با صدای بلند روشن می کند تا او را غرق کند. روز بعد نوجوان از هیچ چیز شکایت نمی کند زیرا آنها نمی خواهند به رادیو صحبت کنند.
والدین برای انجام کارها کودک خود را نق می کنند. کودک کارهای خود را انجام می دهد تا نق زدن متوقف شود.
نحوه استفاده از اصلاح رفتار
شما نمی توانید کودک را مجبور به تغییر رفتار کنید اما می توانید محیط را تغییر دهید تا انگیزه بیشتری برای تغییر داشته باشد. اصلاح رفتار درمورد تغییر محیط به گونه ای است که کودک شما انگیزه بیشتری برای پیروی از قوانین دارد. دانلود خلاصه درس اصلاح رفتار

سازگاری کلید موثر در تغییر رفتار است . ۱ اگر کودک خود را به خاطر انجام کارهایش تحسین می کنید ، هر وقت کارهایش را انجام داد از ستایش استفاده کنید تا اینکه به یک عادت تبدیل شود. سپس ، می توانید مدام ستایش خود را به تدریج کنار بگذارید.
پیامدهای منفی نیز باید سازگار باشد. اگر کودک شما از هر پنج بار برخورد شخصی فقط یک بار به تایم اوت اعزام شود ، عواقب شما مثر نخواهد بود. کودک شما هر بار که رفتار ناخواسته را انجام می دهد ، باید به تایم اوت برود.
بزرگسالان باید متحد باشند . اصلاح رفتار همچنین هنگامی که بزرگسالان به صورت تیمی با هم کار می کنند بهترین عملکرد را دارد. اگر معلمان ، مهدکودک ها و سایر مراقبان مراقبتی از عواقب و پاداش های یکسان استفاده کنند ، رفتار کودک حتی سریعتر تغییر می کند.
به خاطر داشته باشید که اصلاح رفتار باید متناسب با نیازهای خاص کودک شما انجام شود. استراتژی هایی که برای یک کودک خوب کار می کنند ممکن است با کودک دیگر جواب ندهند. دانلود خلاصه درس اصلاح رفتار

۹ بهترین برنامه درمانی آنلاین ما بهترین برنامه های درمانی آنلاین از جمله Talkspace ، Betterhelp و Recain را بررسی کرده ایم ، بی طرفانه بررسی کرده و آنها را آزمایش کرده ایم.
این صفحه به شما کمک کرد؟

دانلود خلاصه درس اصلاح رفتار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *